maandag 6 juni 2016

gifts #2


hey! Vandaag is het tijd voor een diy voor vaderdag! In de vorige post van deze 'serie' heb ik je wat inspiratie laten zien voor vaderdag. Ik ga nu een van de cadeaus namaken.

Het cadeau dat ik ga maken is het schilderij met de letters. Ik zet hierboven
een foto van hoe de foto er op Pinterest uit ziet:



Wat heb je er voor nodig?

  • Een fotolijstje
  • een paar stiften
  • een wit papier
  • een schaar
  1. Pak het papier en kijk of het de goede maat heeft (met de goede maat bedoel ik de maat waarmee het papier in het fotolijstje past). Als het er niet goed in past knip het papier dan bij. 
  2. Als je het bijgeknipt hebt kan je met stift de gekozen tekst op het papier schrijven. Ik heb gewoon gekozen voor de tekst die ook op de foto hierboven staat.
  3. Als je klaar bent met het schrijven van de tekst kan je het papier in het fotolijstje doen. 
  4. Wanneer je dat gedaan hebt kan je de diy alweer inpakken!
En dan ben je alweer klaar! Heel veel succes als je van plan bent dit zelf ook te maken!















Liefs, 

Kim

Een reactie plaatsen