dinsdag 28 juni 2016

dark in the summer


Het werd weer eens tijd voor een outfitpost! Ik vind het altijd heel leuk om om me met een outfitpost bezig te houden. Aangezien het best lang geleden was dat ik er een gemaakt heb dacht ik van: Waarom niet?



Deze outfit is zo simpel als je zelf kan verzinnen. Ik heb niet veel moeite gedaan om de outfit uit te kiezen. Door het leren jasje hoef ik verder geen sieraden aan te doen. In de outfit zit namelijk al best veel zilver en als ik er nog een ketting of een armband bij zou doen zou het echt too much worden.

Vinden jullie het trouwens kunnen dat je donkere kleding draagt in de zomer? Laat reacties achter of je dat wel of niet vind kunnen!


Er komen nog veel meer outfitposts aan!
Liefs,

Kim

Shirt: Pull & Bear
Leren jas: H&M
Broekje: Primark


Een reactie posten