maandag 18 april 2016

The bloggerslife tag

Ik vond het de vorige keer erg leuk om een tag te doen dat ik besloot om nog een tag te doen. Ik ben gaan goochelen op tags voor blogs en kwam uit op de Bloggerslife tag bedacht door Daniƫlle van Make Me Blush. Het lijkt me een leuke tag om te doen.



Hoe lang blog je al?
Ik blog als sinds vrijdag 5 augustus.  Dat is dus al best wel lang geleden. Ik blog al bijna twee jaar (Nouja, eigenlijk duurt het nog best lang.). Ik wil nog best lang doorgaan met blowen omdat ik het leuk vind.

Wat vind je het leukste aan bloggen?
Ik vind het leuk om tijd te steken in een artikel en om een artikel te schrijven waar ik echt achter sta. Ook vind ik het gewoon leuk om iets te schrijven en er mijn mening over te geven.

Wat vind je het minst leuke aan bloggen?
Soms kan bloggen nogal als een verplichting voelen, bijvoorbeeld als ik een tijdje niets meer geplaatst heb voel ik de verplichting om weer eens iets te schrijven of iets af te hebben voor morgen of vandaag.


Wat voor camera gebruik je?
Ik gebruik de Nikon D3100 het is een fijne camera. Je kan er ook mee filmen, er zit dan alleen geen schermpje op die je om kan draaien zodat je jezelf kan zien. Dat is dan weer wel jammer. Verder maakt de camera hele mooie foto's.

Hoeveel artikelen staan er al online?
Er staan in totaal al 262 artikelen online. Ik had ooit een schema waarbij ik drie artikelen per dag online zet. Dat was alleen best saai om te lezen denk ik. Nu probeer ik steeds een ander artikel te maken en er tijd in te steken.

Dit was de tag dan alweer. Ik heb een paar vragen niet beantwoord omdat ik die niet zo leuk vond. In ieder geval vond ik het wel weer leuk om de tag te beantwoorden!

Welke tag moet ik nog een keer beantwoorden?
Een reactie plaatsen