zaterdag 23 april 2016

Nieuwe trend? Kleding met patches?















Je ziet het weer steeds vaker: op een bomberjack of op een t-shirt! Kleding met patches! Ik heb zelf ook een paar items met patches. Ik vind het vooral leuk op een t-shirt of op of een jasje.  Zal dit de nieuwe trend van nu worden?

Ook Denise van I Am The Knees heeft een video gemaakt met een fashionstelling over patches. Ik vind trouwens dat zij het supergoed doet! Haar abonnees gaan de laatste tijd heel snel omhoog!





Ik weet nog wel dat ik ooit (toen ik ongeveer 8 jaar was) een keer een gat in mijn broek had en dat mijn moeder vroeg of ze een patche op mijn broek mocht naaien. Ik had echt zo iets van: NEE!!!!!! Dat is lelijk en het ziet er niet uit.

Nu heb ik zelfs twee kledingstukken met patches en ik ben er helemaal verliefd op. Het witte shirt (wat je ook in de foto hierboven kan zien) is best saai zonder patch, maar met is het shirt echt super leuk!

Als mij een trend opvalt, vinden jullie het dan leuk als ik het vertel aan jullie?

Een reactie plaatsen