zondag 3 april 2016

Nieuwe parka




Hallo allemaal, hoe gaat het? Met mij gaat het goed hoor! Ik weet dat er de afgelopen tijd niet zo veel online is gekomen. Dat komt omdat een artikel schrijven best veel tijd kost en ik wat minder tijd heb. Het zou kunnen dat het volgend jaar af en toe ook zo zal zijn. Want dan heb ik natuurlijk ook veel meer huiswerk. Maar ik zal in het weekend vooruit werken. Ik ga in ieder geval proberen vaker iets online te zetten.
















De week wordt het volgens mijn moeder lekker weer. We gingen daardoor naar de stad om een lente/zomer jas te kopen. Het is ook echt al lang geleden dat ik een outfit post heb gedaan. Ik was op zoek naar een parka of iets in die buurt. Nu heb ik die gevonden!

Ik vind de kleur van de parka erg leuk. Het zit ook best lekker. Er zitten een paar nep zakken op de jas, dat vind ik leuk! Ook zitten er touwtjes bij het midden van de jas om vorm aan de jas te geven. Op de ellebogen zit een soort van extra stof. I like it!

Het is een soort van stoerdere jas die elke outfit ook stoerder maakt.















De parka komt van C&A
De laarsjes van AQUA shows
En het shirt van Primark
Een reactie posten