zaterdag 2 april 2016

Hoe vind ik leuke, nieuwe schoenen?

Ik ben al een tijdje echt opzoek naar een nieuw paar schoenen. Ik zoek sneakers, maar waar vind ik die? Ik ben laatst een paar websites tegen gekomen waar ik een heel goed overzicht kreeg van verschillende soorten schoenen. Ik hou trouwens echt van schoenen! Ik heb er niet superveel want, ik zit nog in de groei. Maar ik ben wel af en toe op zoek naar leuke, goedkopere schoenen. Zoals die van de Bristol bijvoorbeeld. Bij Bristol verkopen ze Nike voor maar 50 Euro!

Sarenza:
Ik keek een video van Teske waarin ze het had over een paar sneakers die ze besteld had bij Sarenza. Ik besloot een kijkje te nemen. Toen ik de site van Sarenza opende en ik op dames shoppen drukte, kwam er een soort van sneaker stappenplan. Dit vind ik echt super handig. Ik weet namelijk niet zo goed wat ik wil, maar dit geeft een heel goed overzicht. Je hebt een duidelijk overzicht van verschillende stijlen schoenen.

Fashionchick:
Als je deze website niet kent mis je ook heel veel. Hier vind je duizenden kledingstukken van verschillende websites bij elkaar. Zo ook met sneakers. Je vind alle verschillende stijlen sneakers die er vaak redelijk neutraal uitzien. Dit is een handige website voor alles met kleding!

Google shopping:
Als je het trefwoord 'sneakers' intoets op google en daarna op shopping drukt, heb je ook een heel goed overzicht. Het grote voordeel van Google shopping is dat je verschillende schoenen vindt en dat je ook nog kan zien waar de schoen (bij een paar winkels) het goedkoopst is.

Waar bestel jij je schoenen altijd?
Een reactie posten