zaterdag 2 april 2016

Hema pakket


Hallo, hoe gaat het? Het is al een tijdje geleden dat ik jarig was (25 november). Ik heb een tijd geleden beloofd dat ik de verjaardagscadeautjes die ik van mijn vriendinnen kreeg zou laten zien. Vandaag is de eerste aan de beurt Dat is dus wat ik vandaag ga doen. 

Dit cadeau heb ik van Yente gekregen.                
Deze shower gel is heel erg fijn. Ik vind de geur heel lekker ruiken. Ook blijft je de geur heel erg lang ruiken.
 Er zitten veel scrub parels in deze scrub, dat is fijn want dan scrub je lekker goed. De geur ruikt erg lekker. De kwaliteit van dit product is ook goed, beter dan verwacht om een eerlijk te zijn. De fles zelf ziet er ook heel leuk uit, mintgroen is een beetje in en streepjes ook. 
Bodylotion is hartstikke fijn. Ik was een beetje bang dat ik weer uitslag zou krijgen van bodylotion. Dat is gelukkig niet gebeurd. De geur vind ik ietsje minder. Maar dat komt omdat ik 'happy freshness' iets minder lekker vind ruiken, ieder zijn eigen smaak. Verder ziet de verpakking er heel leuk uit.

Verder was het gewoon een fijn product.
Ik heb wel meer ervaring met maskers van Hema. Over het algemeen maken ze mijn huid een tijdje na het maskertje erg zacht. Ik vind Hema maskers niet de fijnste maskers die er zijn

                                                                                         Deze mascara is erg fijn, het is een volume mascara en geeft dan ook veel volume. Fogan cosmetics kende ik eigenlijk helemaal nog niet.

Wat ik van dit fizzy tablet moest verwachten wist ik eigenlijk niet. Ik dacht dat het een kleine variant van een bruisbal was. In het begin bruiste het een klein beetje, maar daarna zat er helemaal geen kleur in het water. Dat vind ik jammer. Maar dat maakt niet uit want ik had er nog een paar, die ook heel snel opgelost waren. 

De geur was niet zo heel erg sterk, maar je rook het wel.

Dit was een van mijn verjaardagscadeautjes! Er komt deze hele week iets online, tot morgen! Kusjes Kim
Een reactie posten