zondag 10 april 2016

Essence Lipstick 03 come naturally








Ik vond het weer eens tijd worden voor een goede lipstick review. De vorige keer dat ik een Essence lipstick reviewde is al lang geleden. Ik vind Essence een heel fijn merk om te reviewen en om te gebruiken.











Ik draag nog niet zo vaak lipstick, maar ik vind het wel leuk om lipsticks te kopen, te swatchen en te kopen. Het is natuurlijk een beetje raar om als je nooit lipstick draagt ineens de meest felle variant die je hebt op te doen. Ik heb me daarom deze keer extra geforensd op wat minder opvallende nude kleuren.

Nude lipsticks was een tijd geleden een mega trend. Iedereen droeg nude op zijn lippen. Nu is er een trend waarbij juist de grijze, paarse en de donker blauw-grijze lipsticks in het middelpunt staan. Ik swatchte deze en ik was gelijk helemaal verliefd!

De kleur is nude en paarsachtig. De kleur bruin zit er ook wel een beetje in. Ik vind de kleur zo mooi. Het paarse en het bruine gemengd vind ik zo mooi aan de lipstick.


De stick is makkelijk aan te brengen. Het blijft goed zitten. Na ongeveer 3 uur is de lipstick wel een beetje vervaagd en is de kleur er voor een groot deel wel vanaf. Je lippen blijven wel een klein beetje de kleur van lipstick. Dat vind ik eigenlijk wel mooi, want dan hoef je niet meteen je lipstick bij te werken en heb je nog een beetje een mooie kleur op je lippen.


Je kan wat extra informatie vinden op de Essence website.

Een reactie posten