zaterdag 16 april 2016

Essence cooling and relaxing eye pads



Toen ik in de Kruidvat was kwam ik dit tegen. Ik vind het er raar uit zien, ik wist niet eens wat dit was. Nadat ik even de achterkant las was ik wel heel erg benieuwd. Op de Essence website heeft het product een 4,5 gehaald (het gaat tot en met de 5). Dat is dus best wel hoog.


Volgens mij is dat blauwe spul dat er in zit van dat spul wat ook in van die koelzakken zit.

Je moet het product dus even in de koelkast leggen. Als je de pads dan na een tijdje uit de koelkast (niet de vriezer!) haalt is het spul binnenin koud geworden. Dit zou dan verkoelend en tegen wallen moeten werken.

Het duurt wel lang voordat de pads pas echt koud geworden zijn. Je kan het beste in de avond de pads in de koelkast leggen en het er in de ochtend pas uit halen.


Ik heb meestal geen wallen, maar om de plek waar je normaal wallen hebt zit bij mij een rode kring. Ik had het idee dat dit echt niet zou werken, maar het heeft geholpen! Aan het begin van de ochtend had ik dus nog rode kringen. Nadat ik dit gebruikt heb zijn die rode kringen weg. Ook voelen mijn ogen door het koude wat erop gelegd werd veel wakkerder aan!

Ik vind het zo grappig dat het werkt! Het enige nadeel is dat de pads best wel snel weer de temperatuur krijgen waarmee kringen echt niet weg gaan. Verder vind ik het erg fijn, je hoeft er niet eens veel moeite voor te doen. Een aanrader!

De Essence website

Zou jij dit testen?
Een reactie plaatsen