zaterdag 16 april 2016

Dr. Van Der Hoog maskers



Het is al heel lang geleden dat ik een (of meerdere) maskers heb gereviewd. Nu ik deze binnen heb lijkt het me wel leuk om hier een review over te schrijven. Ik heb de afgelopen tijd de maskers gebruikt.

Voor de tweede keer heb ik een supertod pakketje ontvangen! Het was een heel leuk pakketje waar een paar dingen inzaten: Wat haar spulletjes van Zenner (dit ga ik niet reviewen) en wat leuke maskers van Dr. Van Der Hoog maskers!



Ik vind het een pluspunt dat dat je de maskers door tweeën kan delen, voor bijvoorbeeld een vriendin of voor jezelf als een heel zakje te veel is.


Big Fun Bubblegum:
big fun bubblegum is een kant en klaar masker. Ik vind normaal gesproken bubbelgum dingen niet zo lekker ruiken, maar dit masker ruikt iets anders. Ik vind het in ieder geval heel lekker ruiken. Je hoeft geen dikke laag aan te brengen. Als het masker is opgedroogd zie je het bijna niet meer. Je zou er zo mee over straat kunnen!

Mijn huid was na het masker niet echt zacht. Ik heb er dagcréme op gesmeerd (dat doe ik 's avonds). De volgende ochtend was mijn gezicht wel heel zacht.


Mademoisele Macaron:
Ik ben niet zo fan van deze geur, ook niet zo van macarons trouwens. Maar ik was toch heel nieuwsgierig. Bubblegum heeft mij ook verbaasd, het zou ook zo bij dit masker kunnen gebeuren. Maar nee, ik ben niet zo'n fan zoals ik al zei. 

Ik vind wel dat na het masker mijn huid weer zacht voelt na het masker. Mijn huid zag er ook niet rood uit. Pas later werd mijn huid een beetje rood. Later op de dag werd het wel meer minder, maar wel jammer dat mijn huid en beetje rood werd.


Glitter Glow:
Ik had verwacht dat de kleur van het masker donker blauw/paars achtig was, maar het masker was eerder wit/licht blauw achtig. Ook dacht ik dat er glitters op het masker zaten, maar die zaten er niet. Alhoewel ik dit best jammer vind maakt dit verder niet uit. 

Het masker is heel makkelijk aan te brengen. Ook droogde het masker snel op, dat is fijn als je even snel tussendoor een masker op wilt doen. Na het masker voelt mijn huid ook erg zacht aan. 



Dit was dan de hele review van de DR. Van Der Hoog maskers. Conclusie: Ondanks dat ik soms erg negatief was vond ik de maskers wel fijn om te gebruiken. Ook na gebruik was ik wel tevreden over de maskers.
Een reactie plaatsen