zaterdag 2 april 2016

De trends van nu

Hey, hallo! Er zijn een paar trends gaande, die ik wil delen. Als je gaat shoppen kan het bijna niet dat je ze heb gemist. Ik denk dat vele van jullie ze al wel hebben gezien, maar er niet van bewust zijn dat dit echt de trends zijn. Het zijn natuurlijk niet alle trends, maar een paar die mij echt heel erg opvallen.

Ripped jeans:
Een jeans ripped jeans met een paar gaten in de knieƫn waren al wel een beetje in. Maar nu is het in om een trend om heel veel gaten in je broek te hebben.

Dit is een broek die makkelijk te combineren is. Je kan er een simpel paar sneakers onder doen, shirt maakt eigenlijk ook niet uit. Het is een makkelijk te combineren broek. Door de scheuren is het een broek die de aandacht trekt. De simpele outfit erbij maakt het een casual outfit.




Bomber jacket:
Dit is gewoon een jasje met een beetje een ontploft effect. Het is best een leuk jasje. Het geeft een wat stoerder effect. De bomber jacket is in een keer een enorme trend.

Als je het jasje draagt krijg je een stoer effect. Als je een wat lief t-shirt aan hebt en je wilt het wat stoerder wilt maken, doe dit jasje erover aan en je outfit is een stuk stoerder.








Een rijgsluiting top:
Het is echt een trend om een top te dragen waar wat draden gespannen zijn. Bij mij staat het niet super leuk, maar bij anderen wel. Bij veel Youtubers zie je deze tops bijvoorbeeld bij Denise (I am the knees) en ook bij (girlsworldproblems) zie je ze beest vaak.

Als je van simpele maar toch leuke outfits houdt is dit een perfect item om mee te combineren. Je hoeft geen ketting of ander sierraad aan te doen om de outfit leuker te maken. De rijgsluiting geeft al een heel leuk effect aan de simpele maar toch leuke outfit .




Halter top:
Halter tops zie je ook heel erg vaak. De H&M en de Primark hangen er vol mee. Het zijn ook wel hele leuke tops hoor. Een outfit kan nooit saai zijn met een halter top. De bandjes die in de nek eindigen maken een outfit met een halter top extra af.

Een halter top kan je bij alles dragen. Een broek, een short, een rok. Whatever! Zorg dat je een outfit met een halter top niet te druk maakt. Het effect van een halter top is toch anders dan als je een gewone top of een t-shirt aan hebt.




Parka:
Parka's zijn helemaal je van het op dit moment. Ik hou er ook erg van. Ik vind ze mooi, leuk en het geeft een stoer effect. Ik heb er ook een aangeschaft. De kaki kleur is heel leuk. Als de jas blauw ofzo zou zijn zou ik de jas niet mooi vinden, maar iedereen heeft zijn eigen smaak.








Welke trends zijn jou opgevallen?
Een reactie posten