dinsdag 5 april 2016

Ben jij een ochtendmens?

Ben jij een ochtendmens? Ik ben een ochtendmens en een avondmens. Ik ben 's ochtends vaak nog wel moe maar, als ik eenmaal uit bed ben ben ik meestal ook wel echt wakker na tien minuten. Ik heb een paar websites gewond waar je wat tips kan vinden met hoe je makkelijker uit je bed komt.

De strijd tegen 'ach, ik kan nog wel even blijven liggen' is bij mij en groot probleem. Ik wil niet uit bed! Ik heb de tips uitgeprobeerd en daar zat een tip ('als je uit bed moet, ga dan ook gewoon meteen uit bed') van Cynthia bij.


Miss Lipgloss:
Cynthia van Miss Lipgloss heeft hele goede tips gegeven over hoe je makkelijker opstaat. Veel van haar tips gebruikte ik al, maar toch heb ik ze uitgeprobeerd. Ik vind ze best goed werken. Als je goede tips zoekt vind ik dit artikel van Miss Lipgloss echt een van de beste websites met tips. 

Tips van Hallo Sunny:
Hallo Sunny is een blogger waar ik nog nooit van gehoord had, maar ze heeft wel hele goede tips. Weliswaar wel een beetje dezelfde tips als de rest. Maar elke websites die hier een artikel over geschreven hebben geven dezelfde soort tips.Hier kan je ook goede tips vinden waar je echt iets aan hebt.

Girlscene:
Het wel bekende girlscene heeft natuurlijk hier ook een stuk over geschreven. Bij eigenlijk alle websites geven ze bijna dezelfde tips, maar girlscene heeft weer net wat andere tips.

Heb jij nog tips?
Een reactie plaatsen