vrijdag 11 maart 2016

Xenos interieur shoplog


Voor mijn kamer wilde ik wat koperen dingen in mijn kamer. Toen ik die bij Xenos tegen kwam kocht ik ze. Ik vind het wel leuk om deze spullen aan jullie te laten zien. Vanaf nu ga ik geen andere koperen kleuren meer kopen, maar het is toch leuk om deze kleur een paar keer in je interieur terug te laten komen.


Dit moet een soort van huisje voorstellen. Het idee achter dit huisje is dat ik dit op mijn muur ga hangen. Dan doen we er een plantje of een kaarsje in.


Dit is een fotolijstje dat je met een soort van ketting op de muur kan hangen. Ik was al even op zoek naar zo'n fotolijstje. Ik had hem ook gezien op www.H&M.com maar daar was het fotolijstje best wel duur. Bij Xenos was het goedkoper en past het beter bij de kleuren van mijn kamer.


Officieel is dit een vaas. Ik vind het leuker om er een pennenbakje van te maken. Dan komt het koperen kleurtje toch weer terug in mijn interieur, maar dan niet te opvallend. 

Er komen nog meer shoplogs aan, stay tuned!
Groetjes,

Kim

Een reactie plaatsen