vrijdag 11 maart 2016

Verbouwen: Het behang eraf halen!

Hallo, ik ben bezig met een grote verbouwing in mijn kamer. Ik had heel druk behang en dat wilde ik niet meer. Zo had ik trouwens nog wel meer drukke dingen in mijn kamer. We zijn nu nog bezig met de muren & de vloer. Pas later komen er nieuwe meubels.

Behang met teveel kleuren:
Ik had eerst heel erg druk behang. De kleuren die erop zaten in een streepjes patroon: rood, groen, oranje, roze en wit. Ik had nog ander roze behang. Het werd me gewoon echt te veel, al die kleuren. 













Behang eraf:
We hebben een stoommachine gehuurd bij Gamma. Het duurde twee dagen voordat het behang eraf was, en ik heb niet eens een hele grote kamer! Tip: Neem de tijd! Als je alles te snel wilt doen zit de helft van het behang nog op de muur!













Volgende stap:
Er zitten twee scheuren, een paar strepen en wat rare plekjes op mijn muur. Dit moeten we laten stuken. Een kennis van mijn vader is stukadoor. Hij kan dus bij ons komen stuken. 
Een reactie plaatsen