zaterdag 19 maart 2016

Shoplog shopping sessie Eindhoven

Vandaag ben ik gaan shoppen in Eindhoven. Ik ben langs een aantal winkels geweest en heb wat gekocht. Ik heb trouwens geen foto's gemaakt van hoe het bij me staat als ik het aan heb, grote kans dat er nog een paar outfit post aan komen.


Ik wilde echt supergraag een gestreept t-shirt. Ik vind het gewoon echt een musthave op de een of andere manier. Ook zijn streepjes best makkelijk te combineren, op een leren jasje bijvoorbeeld. 
Monki 


Een nep leren jasje zag ik ook als een musthave. Ik vind dit jasje echt heel erg fijn en het is makkelijk te combineren. Het zit ook erg lekker. Het enige minpuntje aan dit jasje is dat het nogal snel warm wordt als de zon erop schijnt.
H&M


Ik heb dit vest al in het donker rood, maar voor de lente is donker rood niet echt leuk meer. Ik wilde graag een blauw vest die ik uiteindelijk ook vond. Het is ook de perfecte, frisse kleur blauw.
H&M


Ik vind het shirt heel erg leuk. De blauwe mouwen kleuren erg goed bij de roze tekst. Het is ook een trend om eigenlijk een 'gewoon' t-shirt aan te hebben  en de mauwen in een andere kleur te dragen. 
Primark


Deze sokken zijn een soort van dunne pantoffels. Het begit natuurlijk steeds warmer te worden en pantoffels zijn niet echt fijn meer als het te warm wordt. Daarom vond ik deze wat dunnere sokken om over je andere sokken heen te doen té leuk en kon ik ze niet laten liggen. 
Primark


Ik had echt snel weer t-shirts nodig. Ik vind dit echt een superleuk t-shirt. Het is lekker basic. Een helemaal wit shirt vind ik niet super leuk staan bij mijzelf, maar met dat zwarte randje en dat soort van 'logo' vind ik het toch heel erg leuk.
Pull And Bear


Ik vind dit shirt ook heel erg leuk. Trouwens, de laatste tijd zie je dat ankers erg in de mode zijn. Ik vind de print in ieder geval heel erg leuk. Deze kon ik niet laten liggen
Pull And Bear




Dit shirt hadden ze op een paspop gedaan. Ik wilde het shirt heel erg graag hebben. Het was nogal moeilijk te vinden, maar ik vond het. Deze nam ik natuurlijk ook mee.
Bershka

Zoals ik al zei kwamen er een paar outfit posts aan. Dan kan je zien hoe het precies bij mij staat. 

Tot Dan!

X Kim.
Een reactie plaatsen