donderdag 3 maart 2016

Reinigingsborstel van de Action

Ik heb nog nooit een reinigingsborstel gehad, om uit te proberen of ik het wat vind wilde ik beginnen met een wat goedkopere variant. Ik kwam deze reinigingsborstel tegen en voor een mooi prijsje ( € 8,-) wilde ik hem wel meenemen. 
Als je nu denkt: Bij de Action wordt echt alles opengemaakt. Nee, dat kan niet. Er zat namelijk een plakbandje of iets anders van plakbandjes op. Ik kon de link van deze borstel niet vinden op de site van de Action.

In de verpakking zitten de reinigingsborstel en twee borsteltjes waar je het gezicht mee reinigt. Je kan je gezicht gewoon met je gewone reiniger reinigen. Je smeert de reinigen op je gezicht en gaat er daarna met de borstel overheen. Het is alleen wel jammer dat het borsteltje snel vies wordt. Het fijne is dat het borsteltje makkelijk weer schoon te krijgen is met warm water en zeep/make-up remover.














Als je de reiniger op je gezicht zet vind ik de haartjes van de borstel wel een beetje hard worden. De reiniger werkt op batterijen. Dat is handig bij het gebruik van de reiniger, er zit tenminste geen draad in de weg. Het apparaat zelf heeft een handige grip, hij is makkelijk én fijn vast te pakken. Ik gebruik de borstel graag.

Ik denk dat de kwaliteit van de reiniger wel past bij de prijs. Het is niet de beste ever, maar toch ben ik heel tevreden met de borstel van €8,-. 

Liefs,

Kim
Een reactie plaatsen