vrijdag 11 maart 2016

Lush whoosh shower jelly














Jaaaaaaaa, het is weer tijd voor Lush! Het is alweer een tijd geleden dat ik iets van Lush gereviewd, het werd weer eens tijd. Ik was heel erg nieuwsgierig naar een shower jelly van Lush. Ik vind Lush wel aan de prijzige kant, maar de prijs is het kwalitatief helemaal waard. 

Whoosh kost: € 6,-





Ik vind de geur heel erg lekker, het ruikt naar citroen. De shower jelly is heel stevig, ik heb een paar keer expres en een paar keet prongelijk laten vallen en hij was niet kapot. Je hoeft de shower jelly alleen maar over je huid te halen en het gaat al schuimen, super fijn!



De shower jelly schuimt heel goed. Het blauwe geeft niet af. De shower jelly gaat niet snel kapot. Alleen is al wel 1/4 op na 2 keer douchen, maar dat geeft niet. Kortom: Het is een heel fijn product en zeker een aanrader!

Overmorgen komt er weer een nieuw artikel online,
Liefs,

Kim.
Een reactie plaatsen