dinsdag 1 maart 2016

Interrieurtrends

Hey, ik ben de laatste tijd wat meer bezig met interieur. Dat komt omdat ik mijn kamer aan het verbouwen ben. Het behang is er net af. Nu moeten we waarschijnlijk de muren gaan stuken omdat ze heel lelijk zijn. Het gaat nog wel even duren voordat we helemaal klaar zijn... Maar goed, vandaar dat ik een paar interieur trends die ik zelf ook heel leuk vind ga vertellen/ laten zien. 

Cactussen:
Van die hele kleine cactussen zie je nu heel veel. Zodra je er een ziet ben je bijna verliefd. Echt, dit plantje doet zoveel voor je interieur. Een klein plantje, je zet er nog twee kleine cactussen naast en je hebt een hele leuke sfeer. 



















Witte muren:
Ik denk dat witte muren ook bij de trends hoort. Met witte muren kan je veel kanten op. Je kan een bloedrode bank kopen, of een felgele keukentafel (Dit zijn de stomste voorbeelden die ik ooit heb gegeven). Het maakt niet uit. Bij wit kan alles.

Koper, goud/brons:
Je ziet nu echt heel veel brons/goud/koper. Ik zelf vind de kleur heel leuk. De kleur staat heel erg mooi bij het soort interieur dat ik mooi vind. Als je de 'Verhuizen met Jiami' serie al gezien hebt kon je zien dat zij ook heel veel van deze trend in haar kamer heeft.

Dit zijn ook wel de trends die ik heel erg leuk vind. Ik vond het ook heel leuk om dit te schrijven, ook om me hier mee bezig te houden. Zo'n artikel kan je vaker verwachten, denk ik! 

Liefs,

Kim



















Een reactie plaatsen