vrijdag 11 maart 2016

HEMA illuminating foundation

Hey, ik was al een tijdje op zoek naar een foundation met een niet al te hoge prijs die goed dekte. Bij Hema hadden ze nog eens de perfecte kleur ook! Ik kocht de foundation en reviewde hem.

Hema's make-up is niet de goedkoopste (zoals Essence, Catrice etc.), maar ook niet de duurste (zoals Loreal, Maybelline etc.). Het zit er juist middenin. De prijs was  €6,-





Zoals je hier op de foto ziet dekt de foundation goed. Om niet het 'glanzende' effect te krijgen heb ik het ook even afgepoederd. Je ziet wel dat er iets op zit, maar je zou eerder denken dat het dagcreme of zo. 



De illuminating foundation is nog niet online beschikbaar op de Hema site. De foundation kan je al wel kopen in de winkel. Dit was denk ik de eerste keer dat ik een foundation reviewde en ik vond het eigenlijk best leuk om te doen. 
Tot binnekort!

Liefs,

Kim
Een reactie plaatsen