vrijdag 4 maart 2016

Babylips balm & blush


Hi allemaal, vandaag ga ik de babylips balm & blush voor jullie reviewen. Deze kreeg ik een tijdje geleden binnen (Mijn eerste echte pakketje ooit, omg) en ik ging er meteen mee aan de slag. Ik moet wel zeggen dat ik de producten niet echt getest heb op blush omdat ik nooit blush draag (excuse moi) 

Over babylips: 
Babylips is een bekend product van Maybelline New York. Babylips werd eigenlijk vooral beroemd door de eerste variant die uitkwam. Dit waren lipbalms. Nu is Maybelline er met een nieuwe variant: Balm & Blush. 






02 flirty pink:
Deze zacht roze lippenbalsem is heel erg mooi. Het is niet te licht en niet te donker, maar precies goed. Voor mij is dit de perfecte kleur roze. Ook als blush is deze best wel mooi, hoe meer je ervan aanbrengt, hoe donkerder deze wordt, pas dus op dat het niet te donker wordt, want dan wordt het ook heel plakkerig.








Dit is de donkerste van de lip producten. Ik vind de rode kleur heel erg mooi, het is erg rood maar op de een of andere manier niet 'te' rood. Iedereen kent denk ik wel de truc met het poeder en het doekje waardoor het matt wordt (ik ga er nog een keer een artikel over schrijven) en die ga ik voortaan toepassen bij deze, omdat hij teveel glimt.
















 01 Innocent peach: 
Dit vind ik echt een hele mooie kleur, hij is niet te fel, te donker of gewoon te heftig voor een 12 jarig meisje. Deze vind ik het allermooiste van de 3 die ik ging testen. Hij maakt je lippen niet te veel op, maar het geeft toch kleur. Ik ben zelf ook wel van de wat 'warmere' looks en daar is deze variant erg geschikt voor.




























Ik ben erg blij met deze mooi producten, ik zei het al, maar Innocent peach is mijn favoriet. Ze zijn makkelijk aan te brengen en ze blijven goed zitten. Als je ze aanbrengt zijn ze ook niet meteen 'te' heftig. Jullie kunnen ook nog een review verwachten van een van de babyskins! Ik vind het alleen wel jammer dat de kleuren niet matt zijn, maar behalve dat maakt verder niet uit. Deze producten krijgen zeker een plekje in mijn everyday stash.

Liefs,

Kim
Een reactie plaatsen