maandag 22 februari 2016

Laat de lente maar weer komen!

 Elk jaar stel ik me dezelfde, perfecte winter voor. Een hele berg sneeuw, chocolade melk (in witte variant), heel veel thee, cup a soup, truien en joggingbroeken. Helaas mislukte het voor de zoveelste keer (behalve het truien gedeelte). Ook komt maart steeds dichterbij en dus is het weer tijd voor een 'ik verheug me op de lente' artikel.


Nieuwe kleren:
Dit zeg ik echt elke keer bij zo'n soort artikel: Ik kan weer gaan shoppen! Ik vind het heel erg leuk om te shoppen en het daarna met trots te dragen. Nu ik sinds een half jaar xs en s pas is het keuzegebied voor mij veel groter geworden en vind ik het heel erg leuk om te shoppen!

Niet meer koud en minder regen:
Het is nu nog best wel koud, vooral als het regent. (Het regende vandaag ook en ik werd helemaal nat omdat ik geen capuchon op mijn jas heb. :-( Volgend jaar wil ik een jas met capuchon!) Alhoewel ik de winter helemaal geen probleem vind (behalve op de punten die ik net genoemd heb) mag de temperatuur wel wat omhoog en de vogels mogen ook wel weer gaan fluiten.

Nieuwe beauty producten in de winkels:
De beauty merken zorgen dat er ook weer een lente collectie in de winkels komt. Aangezien ik enorm van make-up en alles wat daar mee te maken heeft houd, vind ik dit heel leuk. Ook vind ik het leuk om nieuwe reviews te schrijven over de producten.

Vakantie:
Ik heb mijn vakantie al lang gehad en wil heel graag een nieuwe. De volgende vakantie is pas weer in de lente . Helaas moet ik nog even wachten. 

Liefs,

Kim

Een reactie plaatsen