donderdag 25 februari 2016

Catrice all matt plus powder



Hey, vandaag eens een keer geen Essence maar Catrice! Mijn poeder was al een tijdje op en ik besloot weer een nieuwe te kopen. Ik heb een hele lichte huid, ik was dus heel blij toen ze de goede kleur poeder hadden. Vandaag een review over deze poeder.














Verpakking:
Ik vind de letters in het poeder heel leuk. Ze geven een extra touch aan de poeder. Tegenwoordig willen wij in Nederland (in andere landen waarschijnlijk ook wel) matt, dus zonder glans. De letters in het poeder die samen het woord 'matt' vormen zijn dan misschien ook wel een verkooptruc. 













Gebruik:
Ik vind de poeder heel fijn, omdat als je je kwast erin doet zit er niet meteen een hele poedermassa op de kwast. Zo zit er op de ene plek niet meer dan op de andere plek, dat is fijn. Ook is mijn gezicht inderdaad heel mooi matt en geeft het niet meer af. De poeder blijft er de hele dag op zitten. Dit is echt een fijne poeder voor een laag prijsje.

Wat voor reviews vinden jullie leuk om te lezen?

Kleur 025, Sand Beige
Link naar Kruidvat: Druk hier om te bekijken!
  €3,60
Een reactie plaatsen