dinsdag 12 januari 2016

Wat mij online het meest bezig houdt

Hey, we zitten alweer ruim een week in 2016. Alhoewel ik het nog steeds raar vind dat 'vorig jaar' 2015 is. Maar goed. Vandaag een persoonlijker bericht. Ik heb niet zo heel erg vaak persoonlijke berichten. Maar vandaag wel: Wat mij online bezig houdt.

Blog:
Ik vind het heel erg fijn om voor mijn blog bezig te zijn. Kijken hoeveel views ik heb of een nieuw artikel schrijven. Ook vind ik het leuk om andere blogs te lezen. Je kan van andere bloggers veel leren.

Instagram:
Deze app staat bij mij hoog op mijn favorieten lijst. Je kunt er zoveel mensen op volgen en dingen op doen. Tegenwoordig heeft bijna iedereen Instagram. Als je mij wilt volgen klik dan op deze link.

Kledingwinkels bekijken:
Ik bestel online bijna nooit wat. Toch vind ik het leuk om online kleding winkels te bekijken. Dan kan je gewoon alles in je shopping bag gooien terwijl je weet dat je het toch niet gaat kopen. Dat is het allerleukste.

Willen jullie vaker iets persoonlijks?
Een reactie plaatsen