dinsdag 5 januari 2016

7th Heaven fruit smoothie masque

Vandaag ga ik eindelijk weer eens een maskertje uitproberen. Aangezien ik net van skivakantie terug was had ik nogal een droge huid. Deze heb ik gekregen voor mijn verjaardag en lag daar dus nog in mijn voorraad. 

Vooroordeel:
Ik was erg nieuwsgierig naar dit maskertje. 'Fruit smoothie' klinkt in mijn oren best wel veel belovend. Het leek me vooral gewoon een lekker maskertje. 

Gebruik:
Poehoe, die geur! Heel erg sterk, zo sterk dat ik er misselijk van wordt. Na een tijdje ben je wel een beetje gewend aan de geur. Het maskertje was roze.

Na gebruik:
Ik vind niet dat mijn huid heel erg zacht is. Na een paar dagen is je huid wel weer zacht maar nog niet helemaal zoals normaal. 

Welke maskertjes vind jij fijn? 
(Die probeer ik misschien dan wel uit!) 
Een reactie plaatsen