vrijdag 29 januari 2016

Shopping list

Vandaag ga ik een shopping list op gebied van fashion laten zien. Er zijn namelijk een paar dingen die ik voor het volgende seizoen graag wil hebben. Ik heb vind trouwens de trends van nu heel erg leuk. 


  1. Leren jasje. Ik vind leren jasjes echt onwijs leuk. Ze geven gewoon net dat ene extra ding aan je outfit. Je kan ook een hele 'lieve' outfit er stoerder mee maken. Een leren jasje kan je outfit echt compleet veranderen. 
  2. Gestreepte tops. Ik vind het er heel leuk uitzien. Dit is ook een van de trends van nu. Je hebt strepen in alle kleuren maar de populairste kleuren strepen zijn wit met zwart of wit met blauw.
  3. Zo'n langere jas. Ze zien er heel leuk en netjes uit. Je kan er een sjaal of een ander assecoire bij aan doen. Alleen ben ik niet zo groot. Het kan dan zijn dat ik heel klein ga lijken. 
  4. Een top waarbij de bandjes in je nek eindigen. Het trekt me op de een of andere manier aan. Ik vind het er zo leuk uitzien. Vooral met een leuk printje erbij is het hartstikke leuk. 
  5. Een heel simpel t-shirt met een hele leuke tekst. Je hebt van die t-shirt die heel simpel zijn en waar dan een tekst of een woord bijvoorbeeld 'whatever' opstaat. Ik vind dit er heeel leuk uit zien. Het is ook nog eens makkelijk combineren. 
Dit was het dan voor deze keer. Laat vooral even weten of je dit soort dingen vaker wilt zien. Ik vind het zelf in ieder geval wel leuk om te schrijven. 
Een reactie plaatsen