vrijdag 29 januari 2016

Seven minutes work out

Als goed voornemen doe ik dit jaar elke dag Seven minutes work out. Dit is een app waar je wat kracht oefeningen doet in zeven minuten (met pauzes erbij 8 minuten en 40 seconden als ik het goed heb). Ik ben zelf heel erg enthousiast over deze app. 




Wat is zeven minute work out?:
Het is een app die je zeven minuten lang laat sporten. Deze app laat je in zeven minuten lang met korte pauzes van steeds 10 secondes net zoveel calorie├źn verbranden als dat je in de sportschool in een uur doet. Het is ideaal als je erg druk bent maar toch iets qua sport wilt doen. 

Doe jij dit elke dag?
Ja ik doe dit elke dag, in mijn omgeving wordt het ook veel gedaan. Dat motiveert ook wel veel om er ook aan te beginnen. Ik vind het ook leuk om te doen. Aangezien ik ook op turnen zit doe ik al veel kracht en daarom zijn deze oefeningen niet zo heel erg zwaar meer voor mij.

Ik heb de betaalde versie van de app. Daar kan je ook je gewicht bijhouden en al je resultaten zien en ga zo maar door. Ik raad je ook zeker aan om er ook mee te beginnen, puur omdat je er niet zo veel tijd aan kwijt bent. 
Succes en groetjes van Kim.

Een reactie plaatsen