vrijdag 29 januari 2016

Essence multi aaction volume mascara

Essence is een van mijn favoriete make-up merken. Ik heb nog een heleboel Essence producten in de wachtrij staan voor jullie. Daarom ga ik misschien nog wat make-up bij een online winkel bestellen maar dat is allemaal nog niet zeker. 

Vooroordeel:
Van Essence weet ik eigenlijk altijd wel dat de producten goed zijn. Ik heb dan ook geen moment getwijfeld of ik deze mee zou nemen. Ik vind de verpakking er echt super leuk uitzien. De gele letter zijn een beetje in retro stijl, maar dat kan je niet zo goed zien op de foto. Ik denk wel dat ik deze mascara fijn ga vinden.

Gebruik:
Ik vind het een hele fijne mascara. De mascara blijft goed en lang zitten. Ook is 'ie makkelijk aan te brengen. Hij loopt ook niet meteen uit als het nat wordt. Ook op de website van Essence kan je zien dat deze mascara in Nederland erg geliefd is. I love it!















Van welk make-up merk wil jij nog een keer een review lezen?

Hier kan je de mascara vinden!
Een reactie plaatsen