zaterdag 2 januari 2016

Essence Merry Berry 02



Vandaag is het tijd voor een review van de Essence Merry Berry 02 lipstick. Een heel erg mooi, fel kleurtje. Ik weet eigenlijk niet eens of het kleurtje nog verkrijgbaar is, maar ik ga hem alsnog reviewen. Ik vind het namelijk een te mooi kleurtje om dat niet te doen.





Vooroordeel:
Ik heb dit kleurtje in Kruidvat gekocht. Van te voren heb ik natuurlijk wel geswachtst. Ik verwachtte het kleurtje ietsje lichter, maar dat kwam door de naam van de kleur (02 pink en perfect ). 



Gebruik:
De lipstick is makkelijk aan te brengen. Als je een doekje over de lippenstift haalt wordt de kleur ietsje minder fel. dit vind ik fijn want de lipstick zelf is nog iets te fel voor mij. Ik vind het verder een mooie kleur die je goed ziet. Na een tijdje is de lipstick ook opgedroogd wat ik heel erg fijn vind.

Ik ben erg tevreden met dit mooie kleurtje die je gewoon het hele jaar kan dragen. Het is echt heel mooi. Dit is echt een top aankoop voor €2,60.

Ik weet niet zeker of deze lipstick nog verkrijgbaar is.

Kusjes!
Een reactie plaatsen