vrijdag 29 januari 2016

Essence eyelinerpen

Ja, ik had het al gezegd, er zaten nog een paar reviews aan te komen van Essence. Nu het carnaval begint te worden komt de tijd dat ik weer eyeliner kan dragen eraan. Ik had ook net een nieuwe eyeliner nodig dus kwam het extra goed uit. 




Vooroordeel:
Ik heb nog niet zo veel ervaring met eyeliners. Ik denk wel dat ik deze fijner ga vinden dan de liquide liner die ik eerst wel eens gebruikte. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van deze eyeliner moet verwachten.













Gebruik:
Aan de swatches te zien is deze eyeliner wel mooi. Ik vind hem heel erg fijn en hij is makkelijk aan te brengen. Jeetje, wat ging deze eyeliner er moeilijk af. Pas na een paar dagen waren de swatches weg. Ook toen ik er water over heel liet gaan en ik wreef kreeg ik geen panda ogen maar de lijntjes werden wat minder zichtbaar.


Kusjes!
Een reactie plaatsen