zaterdag 2 januari 2016

collecties 2016

Ik ga vandaag wat vertellen over Essence collecties. Essence is een low-budget merk dat goede kwaliteit make-up verkoopt. Hun producten worden steeds creatiever dat ik niet eens meer weet van ik van ze kan verwachten.

Wintercollectie:
De Essence winter collectie ligt als het goed is al in de winkel, het ziet er dit jaar ook veel belovend uit. Met mooie winterse, koele tinten. Uiteraard ga ik wat mooie spullen van deze collectie kopen. 
De spullen die ik ga kopen weet ik nog niet. Waarschijnlijk wordt dat het oogschaduw palette en de lip olies (waar ik nog nooit van gehoord heb) 

All that greys:
Van de all that greys collectie die er nog aan komt ga ik ook wel een paar producten kopen. Bijvoorbeeld de porcelain Loose face & body powder die je gezicht mooi laat glanzen. En het all that greys oogschaduw palette. 

Zomercollectie:
Nog niemand weet hoe deze eruit gaat zien, maar ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat die er dit jaar ook weer bijzit. Ik sta steeds vaker versteld van collecties van Essence. Ik verwacht wel wat van die zomer collectie. 

Vinden jullie het leuk als ik het vertel als er een nieuwe collectie komt?
Een reactie plaatsen