vrijdag 29 januari 2016

Boots handcreme

Ja! vandaag heb ik eindelijk weer iets wat met beauty te maken heeft! Ik was de laatste tijd een beetje inspiratieloos. Ik had geen producten meer in huis die interessant waren om te reviewen. Ik ben maar weer naar wat producten gaan kopen. Vandaar dat er zo weinig online is gekomen.




Over de handcrème zelf:
Ik heb al een keer eerder een handcrème van Boots uitgeprobeerd. De link daarvan zal ik hieronder zetten. Ik vind de verpakking er heel leuk uitzien. Het is deze keer de geur lavendel en illac. 

Test:
De geur vind ik echt heel erg lekker ruiken. Ik vind het heel grappig dat de handcrème paars is. Het paarse geeft niet af en de handcrème droogt snel op. Ik ben opnieuw heel blij met deze aankoop.

Willen jullie vaker reviews?

Het andere artikel over handcreme.

Een reactie plaatsen