dinsdag 15 december 2015

Wat een kerstoutfit niet mag missen.

Omdat het bijna kerst is houd ik me daar iets meer daar niet zo heel erg mee bezig in real life, maar op het internet wel. Ook op mijn blog. Het is inmiddels al bijna kerstmis. Misschien het je wel een fashion dillema. Hier krijg je net wat tips die het wat makkelijker maken.

Glitters:
Glitters maken een kerstoutfit helemaal af. Een vest en een broek zijn je kerstoutfit? Met een paar glitters is het al een kerstoutfit. 

De perfecte eyeliner:
De perfecte eyeliner is echt niet te missen. Als je niet zo goed bent in eyeliner met een wing, kan je ook gewoon een plakbandje opplakken in de vorm dat jij je wing wilt hebben. Daarlangs trek je een lijntje en dan heb je de perfecte eyeliner.

Mooie krullen:
Krullen kan je gemakkelijk binnen 10 minuten maken met een krultang. Je krijgt best wel mooie krullen, bij mij zakken krullen altijd snel uit. 

Nagellak:
Nagellak geeft net wat extra's. Ik heb een bordeaux rood shirt met kant en zo'n lakje hebben wij ook. Die ga ik donderdag opdoen want dan hebben we kerstdiner. Je bent er niet zo bewust van als er nagellak op je vingers zit, maar de kleur van je shirt komt net wat beter uit.

Tot morgen,
kusjes!
Een reactie plaatsen