maandag 14 december 2015

Waar je kerstkleding kan vinden.

Met kerstkleding is kerst nog leuker. Je ziet er a la kerst uit, feestelijk, gezellig en kerstachtig. Alleen hebben niet alle kledingwinkels kerstkleding. Daarom help ik nu met wat kledingwinkels uitzoeken die echt veel kerstkleding hebben. Let's get start it.

Daar denkt iedereen denk ik gelijk aan. Primark heeft veel kerstkleding. Er zijn jammer genoeg in Nederland maar een paar Primark winkels en de webshop is niet echt overzichtelijk dus als je alleen online iets wilt bestellen zou ik Primark je niet aanraden. 

Jaaaaaaaaa, i love New Look. Ik heb er laatst kleding besteld die heel erg lekker en mooi zitten. Ze hebben er ook heel veel leuke kerstspulletjes, het wordt snel bezorgd en de webshop is wel overzichtelijk. 

Forever 21 heeft ook hele toffe dingen. Het is dan wel een kleding winkel maar ze hebben er ook telefoon hoesjes, mokken en wat beauty producten. De foto's op de website zijn echt heel leuk genomen, dit is echt super leuk!

H&M heeft ook een kerstcollectie. Ook hebben ze een collectie met Katy Perry gemaakt. In ieder geval ziet ook hun kleding er weer leuk uit. 

Ik ken deze winkel eigenlijk niet zo heel erg goed. Ook Urban Outfitters heeft een gift afdeling dit jaar. Muziek spullen, spelletjes en nog veel meer kan je daar vinden. 

Natuurlijk kan je ook nog heel veel kerstkleren bij Zalando en Whekamp kopen, maar daar heb je meer van die basic dingen als rode t-shirts en lange jurken. In de winkels die ik hierboven heb gezet kan je echte kersttruien met teksten en dat soort dingen kopen. 
Tot morgen!

-xxx- Kim!
Een reactie plaatsen