woensdag 30 december 2015

Vragen waar jullie antwoord op mogen geven.

Hello everyone! Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het goed, alleen soms vraag me af of ik iets moet dragen of niet. Het zou heel erg leuk zijn als jullie beantwoorden! Daar kan ik dan weer mee verder.

Bandana's:
De laatste tijd vind ik bandana's heel erg leuk, maar ik weet nog niet of ik het durf te dragen. Ik denk dat ik het wel ga dragen. Ik heb het er laatst met iemand over gehad die het ook leuk vindt maar ook nog niet wist of ze het wel ging dragen. 
Wat vind jij van bandana's?

Blog:
Wat kan er beter aan mijn Blog? Ik ben benieuwd wat jullie vinden, ik wil mijn blog verbeteren en dat lukt natuurlijk niet zonder hulp!


Ski jas:
Vinden jullie dat je een ski jas wel naar school aan kan doen of niet?

Willen jullie meer beauty lezen?

Ik zou het erg waarderen als jullie hier antwoord op zouden geven.
Kusjes!

Een reactie plaatsen