zaterdag 5 december 2015

Verjaardags Chaos

Zoals je misschien wel wist was ik een paar dagen geleden jarig. Heel leuk natuurlijk, maar de chaos eromheen is iets minder. Zo moesten we 's ochtends snel een taart maken en versieren omdat mijn vriendinnen al om 1 uur kwamen. Op de dag dat er volwassenen kwamen moest ik 's ochtends ook al 2 taarten maken. De visite kwam al om 2 uur en ik kwam van mijn opa en oma om half 12 aan omdat ik daar moest logeren. Waarschijnlijk snap je hier nu niets van maar misschien snap je het wel; druk, druk en nog eens druk.



Ondanks dat de taarten allemaal heel goed gelukt waren én nog eens goed smaakte ook. Met de basis mix van Jumbo buiscuot taart is de taart heel lekker geworden. Als de taart goed afegekoeld is kan je hem door midden snijden, ik heb er toen jam op gedaan. Daarna heb ik fondant uitgerold en ook op de taart gedaan. Een beetje versiering en alles ziet er mooi uit en het smaakt ook nog goed.


Mijn slaapfeestje komt er ook nog aan, het wordt vast heel gezellig! Daar krijgen jullie natuurlijk ook nog wat van te horen! Kusjes!

Een reactie plaatsen