zaterdag 12 december 2015

Sponge me



Sponge me is sinds kort verkrijgbaar bij Ici Paris XL. Mijn moeder wilde nieuwe parfum kopen en we zagen deze. Mijn moeder had hem toen niet gekocht, maar de verkoopster had wel wat informatie erover gegeven. Ze had hem uiteindelijk voor mijn verjaardag gegeven. 

Informatie:
Ze hebben Sponge Me in veel varianten. Bijvoorbeeld in variant voor de huid met eczeem of voor de man is er ook een variant. Het is de bedoeling dat je je gezicht hiermee reinigt. Het is 100% natuurlijk en is 100% gemaakt van konjac poeder. 

Vooroordeel:
Ik vind het er grappig uitzien, de naam vind ik ook grappig. De verpakking is Matt, dat vind ik zoiezo een pluspunt. Ik denk dat dit wel gaat werken.

Ervaring:
Ik gebruik het nu al een paar dagen, en volgens mij reinigt het heel goed. Het prikt niet in je ogen en je gezicht voelt gereinigd. 

Ik vind dit heel fijn, ik raad het aan.
Kusjes!
Een reactie plaatsen