donderdag 31 december 2015

Overzicht 2015


Het is bijna 2016, bijna. Momenteel zit ik lekker op de bank in mijn joggingsbroek na te denken over wat ik allemaal in dit jaar heb beleefd. Ik zag dat Vera Camilla ook een terugblik deed over 2015, dat vond ik er heel leuk uit zien. Daarom wilde ik het ook graag op een rijtje zetten.

Veranderd?
Over heel 2015 ben ik heel erg veel veranderd volgens vele mensen. Ik moet eerlijk toegeven dat dit ook wel klopt. Ik begon make-up te dragen en ik kreeg een beugel. Ook ben ik het afgelopen jaar veel gegroeid. Ikzelf heb het niet zo door gehad, maar andere mensen die mij niet zo vaak zien zeiden elke keer weer: 'wat ben je gegroeid.' 


Kledingmaat:
Afgelopen jaar zeurde ik steeds dat de volwassenen kleding veel mooier is dan kinderkleding. Ik wilde gewoon zo graag xs of s kunnen passen. In ieder geval is dat gelukt. Ik pas nu de maat xs en s wil soms ook wel eens passen. Ik ben nu heel blij want ik vind nog steeds volwassenen kleding wat leuker dan kinderkleding. 



Jonge katten:
Een paar weken voor de zomervakantie overleed onze oude kat (ze is 17 jaar geworden). Dit was niet echt onverwachts want ze was al heel oud, maar het was natuurlijk wel jammer. Onze ouders hadden beloofd dat als onze oude kat overleden was dat we dan kittens kregen. Zoals beloofd gingen we de dag nadat we terug kwamen van vakantie meteen naar twee katten kijken. We hebben ze ook meteen mee naar huis genomen. 











Serieuzer:
Pas dit jaar begon ik serieuzer te bloggen. In het begin plaatste ik af en toe wat. Daarna had ik een vast schema, dat eigenlijk niet zo goed werkte. Alleen op een gegeven moment begon ik andere blogs te lezen en kwam ik tot de conclusie dat ik met dat vaste schema niet echt ver zou komen. 
Daarna ontdekte ik dat ik het beste artikels kon schrijven op de laptop/computer. Pas toen begon ik door te krijgen dat je niet moet bloggen met een schema waar alle onderwerpen al op staan en waar je steeds opnieuw weer een onderwerp bij dat onderwerp moest verzinnen. Ik heb nu geleerd dat bloggen alleen leuk is als je er tijd en liefde in steekt. En dat doe ik nu.

Ben jij erg verander in 2015?
Een reactie plaatsen