donderdag 3 december 2015

New Look

Laatst heb ik de site 'New Look' ontdekt. Ik heb dat wel vaker dat ik ineens een site heel erg leuk vind omdat ik ze pas net heb ontdekt. Ik had toevallig nog wat broeken nodig en bestelde er twee. 

Ik een high-waisted jeans en een acid wash jeans gekocht. Ook heb ik nog twee shirtjes gescoord. Ik hoopte dat alles goed zou zitten want dat is natuurlijk hartstikke leuk!

I love unicorns! Ookal weet iedereen dat een unicorn niet bestaat, het blijft gewoon een leuk beestje. Bij 'New Look' hebben ze heel veel shirtjes met een tekst waar unicorn op staat. Ik moest er gewoon eentje hebben. Ik heb deze uitgekozen omdat dit shirtje lekker basic is en het bij veel dingen in mijn kledingkast staat!
Dit is een crop top. Hoewel ik nooit crop tops in de winter draag vond ik deze wel leuk voor kerst. 

Ik vond hem wel een beetje tegenvallen, maar voor kerst is 'ie leuk! En voor 15 euro maakt het niet zo heel veel uit.
Dit is een combinatie van de crop top en de High-waisted broek die ik heb besteld. Ik vind ze allebij heel lekker zitten. 
Dit zijn de broeken die ik besteld heb. Op deze foto kan je goed de kleurverschil zien. Ik vind de broeken lekker zitten en ik vind ze ook nog mooi!
Dit is het unicorn shirt. I love unicorns. In het echt ziet de outfit er heel erg anders uit dan op de foto, maar dat maakt niet uit. Ik ben in ieder geval heel blij met deze spullen. 



Bij 'New Look' hebben ze ook een petite collecite voor als je wat kleiner bent. Dit hebben ze ook bij topshop, maar du ook bij "New Look". 


Tot snel! 

Kim.
Een reactie plaatsen