maandag 14 december 2015

Mijn verjaardags cadeautjes van mijn vriendinnen

Ik heb laatst mijn verjaardagsfeest gevierd. Ik heb een paar hele leuke dingen van mijn vriendinnen gekregen. Echt heel erg lief. Twee meisjes hadden iets wat op hetzelfde neer kwam, maar dat maakt niet uit, ik ben met alles blij.  Ik besloot er foto's van te maken zodat ik het kon laten zien. 



Met spullen van de Hema kan je mij echt heel erg blij maken, het ruikt lekker, het is verzorgend en het is gewoon ontzettend lekker. 

Met maskers kan je mij ook verrassen en met spullen voor in bad al helemaal. Mascara is ook niet weg te dromen tussen al mijn cadeautjes.
Dit vind ik echt heel erg cute. er zitten een paar producten in waarvan ik echt nog nooit iets van gehoord had, tot nu toe dan.










Over alle artikelen komen nog reviews, het is alleen wel heel erg veel (Niet dat ik dat erg vind hoor.) Het kan nog een tijdje duren voordat die online komen. 

Mijn artikelen zijn de laatste tijd iets minder lang, dat komt omdat mensen het tegenwoordig misschien wel op hun mobiel in de trein lezen etc.. Mensen lezen geen lange stukken meer dat het me verstandig leek om iets kortere artikelen te schrijven. 

I love jullie guys,
Kusjes en  Knuffels van Kim. 
Doei!
Een reactie plaatsen