woensdag 9 december 2015

Lekker tussendoortje

Als je beauty bloggers zoals Jiami volgt heb je vast al wel eens van bananen pannenkoeken gehoord. Het is een heel simpel recept en ik vond het heel lekker (Mijn zusje niet, maar zij houdt alleen maar van pizza en dat soort dingen.)! Ik was gelijk enthousiast over dit recept, heb het uitgeprobeerd en vond het lekker.


 Recept: Bananen pannenkoeken

Benodigdheden:
- 1 banaan
- 2 eieren 

Uitvoering:
Prak de bannaan zo klein mogelijk. Als de banaan goed geprakt is moet je twee eieren bij de geprakte banaan doen. meng dit goed door elkaar. Nu kan je het in de pan leggen. 








 De banaan en ei prut kan je nu in de pan leggen. Ik denk dat iedereen ongeveer wel weet hoe je pannenkoeken moet bakken, ik weet niet hoe lang jullie de pannenkoeken altijd bakken, maar je weet vast wel wanneer het tijd is om ze om te draaien. 


Haal ze op tijd uit de pan. Leg ze dan op een stapeltje. 









Eet ze nu lekker op. 

Je kan deze bananen pannenkoeken 
's ochtends, 's middags of 's avonds maken/eten. Nu het op het internet al zo populair is, kan het misschien wel dat het binnenkort in een supermarkt licht. Wie weet!








Stokbrood met gesmolten kaas.


Benodigdheden:
- stokbrood
- kaas

Leg kaas op een stokbroodje. Verspreidt de kaas. Leg het broodje nu in de oven. Temperatuur maakt niet uit. Je hoeft het broodje er pas uit te halen als de kaas gesmolten is. 




Heb jij nog een lekkere snack die je wilt delen? Mail het naar me, reageer hieronder of op Instagram. Instagram: Livebykim.

doeix
Een reactie plaatsen