donderdag 31 december 2015

2016

Alvast voor iedereen een hele fijne jaarwisseling! Er komen nog heel veel leuke artikels online waar ik nu mee bezig ben. Maar goed, we gaan het vandaag hebben over 2016. Wat mijn toekomstplannen zijn voor in 2016, wat mijn doel wordt en ga zo maar door.

Doel:
Mijn doel is om mijn blog zo groot te maken, dat ik er een echte website van kan maken. Wat ik daarmee bedoel is dat ik dan bijvoorbeeld blog op www.livebykim.com in plaats van www.livebykim.blogspot.com. Zo ben ik ook makkelijker te vinden. Eerst wil ik mijn blog  nu wat groter maken. 

Bloggen voor melissalaseur.wordpress.com?
Ik heb op Teske haar blog gelezen dat zij in het begin voor zeven mensen aan het bloggen was. Zo heeft zij haar blog groter gebracht. Ik ben online gaan zoeken en ga nu misschien voor Melissa bloggen. 

YouTube:
Als mijn blog een groot succes wordt wil ik misschien ook wel gaan beginnen met YouTube. Maar dat is nog niet zeker en dat doe ik pas als het een groter succes wordt.

Wat zijn jouw doelen voor 2016?
Een reactie plaatsen