maandag 23 november 2015

Winter

Hallo, hoe gaat het? Ik zit op de bank tv te kijken en tegelijkertijd een artikel te schrijven, thee te drinken en pepernoten te eten. Jammie! Het is al bijna donker en het regent; Het begint weer winter te worden. Heel leuk, maar toch ook weer niet. 

Voordelen:

  1. Je kan weer chocolademelk drinken ( Ik weet niet of ik witte chocolade melk lust, maar puur en melk chocolade melk lust ik in ieder geval niet.). 
  2. De kaarsen kunnen weer aan.
  3. Je hebt weer een rede om op films te kijken.
  4. Je kan lekker thee drinken als je het koud hebt.
  5. Je kan weer met Lush in bad.
  6. Je kan weer om de open haard gaan zitten tijdens pakjesavond
  7. Je kan ook weer naar buiten als het heeft gesneeuwd!
  8. Je onesie is nu tenminste niet meer te warm.
  9. Misschien ga je wel op wintersport!
Nadelen:
  1. Het is koud.
  2. Je kan uitglijden met de fiets.
  3. Het is alweer vroeg donker. 
Ok, veel meer nadelen kan ik niet meer bedenken! Als jij nog voordelen of nadelen hebt van de winter laat me het dan weten!

Tot binnenkort!

Kim

Een reactie plaatsen