donderdag 12 november 2015

Wat mij gelukkig maakt

Soms heb je van die dingen waarvan je denkt: Dit is nou fijn, dit maakt mij nou gelukkig. Ik had dat laatst gehad. Ik dacht: Dit kan ik wel gebruiken voor mijn blog en daarom kunnen jullie vandaag lezen over wat mij gelukkig maakt. Ik heb zoiets nog nooit eerder gedaan dus vond ik het ook wel leuk om eens een keer te doen. 

Als je aan het leren bent voor Engels en de eerste keer ken je bijna niks van alle woorden en het de tweede keer al veel beter lukt Ik ben bijna jarig, ik heb alle mogelijke dingen die ik wilde hebben al benoemd maar die mocht ik niet omdat wij dat thuis al hebben. Nu kwam ik dus op het idee om mijn kamer een beetje te veranderen voor mijn verjaardag, misschien mag het nu! Je alleen thuis bent en de katten je gezelschap kunnen houden. Je weer kunt shoppen na een lange tijd Je nieuwe schoenen binnekomen  je op het internet een nieuwe broek hebt gezien die je normaal nooit zou mogen, maar nu wel omdat je toch nog een broek nodig hebt. Het weer koud wordt en je weer hele dagen in bed kunt blijven liggen ♥ 


Wat maakt jouw gelukkig?
Een reactie plaatsen