zondag 8 november 2015

Rituals pakketje

Ik kreeg gisteren een heel leuk pakketje binnen van Rituals. Dit is een mini-setje dus niet verkrijgbaar in de winkels. Ik vind het echt schattig klein. In ieder geval ga ik het nu lekker voor jullie reviewen en als jullie nieuwsgierig zijn lees dan vooral het hele artikel :-) (of reageer!). 

Het pakketje van binnen.

Er zit een gedeelte in dat 'voor hem'heet. En ook een gedeelte dat 'voor haar' heet. Je kan hete mannengedeelte als je een meisje bent prima gebruiken, (ik heb dit niet gedaan en zal dit ook niet doen.) er zit alleen een mannengeur aan. Als je daar van houdt is dat prima dat maakt ook niets uit, maar zelf ga ik het niet gebruiken. 


De 'voor haar' producten.

Ik meld dit maar alvast van te voren: ik ben erg druk met artikels schrijven, inmiddels is het al donken en een lampje helpt ook niet. Ik kwam er net achter dat de foto's niet helemaal scherp zijn. Mijn excuses hiervoor. Ik ga hier niet moeilijk over doen, ik laat het gewoon zo zoals het is. 




Rituals reinigings lotion:
Er moest best wel veel remover op het watje om het goed te 
kunnen reinigen. Ik heb dit niet gedaan omdat ik het zonde 
vond van de lotion. Ik uiteindelijk ongeveer 1/5 deel 
ik vond deze best wel tegenvallen. Heel jammer eigenlijk
want ik had deze echt heel erg positief verwacht.

Rituals dagcrème.
De Rituals dagcrème vond ik in het begin een beetje prikken. Later was dit over. De geur was apart, maar wel lekker. Ik had de dagcrème van Rituals wel ietsje meer kwaliteit verwacht. De dagcrème van Nivea bijvoorbeeld vind ik wat beter. Ik vond het verder een prima dagcrème.

Ik vind het jammer dat deze producten een beetje tegenvielen. Ik had ze gewoon wat beter verwacht. Sorry daarvoor ik vind het een beetje een zeur-artikel. Ik twijfelde of ik dit toch echt wel online moest zetten. Ik doe het toch want dan weten jullie hier ook van.
- Xxx - Kim!
Een reactie plaatsen