zondag 1 november 2015

Labello


De twee blikjes samen. 
De verpakking!
Bonjour, vandaag een review over framboise Labello. Weetje: Labello was een merk van Nivea, ik weet niet waarom het dan Labello heet. Ik had de Labello lip Butter original al, maar wilde graag framboise proberen.

Geur
Toen ik het opdeed vond ik het wel heel erg lekker ruiken, op een gegeven moment rook het naar snoepjes en daarna heb ik het er maar afgehaald want ik moest nog even wennen aan de geur. 

Natuurlijk roze tintje?
Er stond op de verpakking dat er een natuurlijk roze tintje op je lippen kwam. Dit is gedeeltelijk waar. Het is niet zo heel duidelijk te zien, maar er zit wel roze op je lippen. 

Ervaring:
Het is eigenlijk gewoon de lipbutter die ik als original ken, maar dan met een framboos smaakje. Ik ben over het algemeen heel tevreden met deze aankoop. Het is een hele fijne lipbutter alleen de geur is een beetje too-much.

One day can change everything,

Kim

Het geeft best wel een roze gloed
Het potje




Een reactie plaatsen