maandag 23 november 2015

Jarig!

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, het is zover! Ik ben eindelijk 12 geworden! Ik vind het verschil tussen 11 en 12 nogal groot. Bij het horen van de leeftijd 11 vind ik mezelf nog een klein meisje, en de leeftijd 12 klinkt alweer een stuk volwassener. 


Ik ga als verjaardagscadeau mijn kamer een make-over geven. Het behang gaat eraf, ik krijg een nieuwe kast en nog veel meer. Maar dat zien jullie in de loop van hier tot aan de zomervakantie nog wel voorbij komen. 

Ik ga nu nog lekker genieten van mijn verjaardag!

Groetjes van een happy-schrijvende-blije-vrolijke-en alles wat daarmee te maken heeft- gelukkige Kim (die heel blij is met haar nieuwe leeftijd!

Nu ik dit net geschreven heb (23 november) kan ik niet meer wachten op mijn verjaardag! 
Dit artikel komt online op 25 november, de dag dat ik echt jarig ben!
Een reactie plaatsen