zondag 1 november 2015

Huis deco





Hallo, als je net op jezelf bent gaan wonen of je wilt je kamer veranderen dan heb ik hier wat leuke tips voor je.  Ik heb zelf wat leuke dingetjes neergezet in mijn kamer die ik erg leuk vind. Ik hoop dat jullie hier wat aan gaan hebben! 

Ik wilde een tijdje geleden graag wat kussens op mijn kamer. Toevallig gingen we die middag ook naar de IKEA, dus dat kwam goed uit! Het is alleen een kussensloop die we voor mijn 'kussens wens' gekocht hadden. 

Kussensloop: IKEA


Het telefoon hoesje kwam ik tegen toen we aan het winkelen waren. Ik was niet zo zeer opzoek naar een telefoon hoesje, maar als je dan toch een telefoon hoesje voor weinig geld koopt kan je het ook net zo goed meenemen! Ik vind deze heel erg leuk en vooral dat vogeltje die van het Apple teken eet. 

Hoesje: Primark 

De steentjes had mijn moeder in de zomer gekocht voordat we op vakantie gingen! Ik vind ze heel erg mooi en ze geven net wat extra's. Ik heb ze in mijn raam gezet naast het vaasje waar mijn nep bloemen staan! 

Steentjes: ?



Ik had een hele diy kunnen maken. We gingen ooit een keer op vakantie waar aan het strand allemaal mooie, kleine schelpjes lagen. Ik wilde mijn vensterbank opruimen, maar ik wilde ook wat nieuwe leuke dingetjes erbij. Ik heb toen vaasjes die we nog hadden met witte dingen gevuld en daar heb ik dan heel netjes de schelpen op gelegd!

Ik weet niet waar alles vandaan komt.

Ik wilde ook graag wat kaarsjes op mijn kamer. Ik vind deze heel erg leuk en sfeervol staan.  Ik heb wat nep kaarsjes en wat vaasjes gepakt. Ik vind het resultaat van de kaarsjes heel leuk. Ik mag ze helaas niet aansteken, dat is jammer, maar ze staan er eigenlijk alleen maar voor de sier.

Ik weet ook niet waar deze dingen allemaal vandaan komen.

De foto's kreeg ik niet helemaal op de goede plekken, maar misschien heb je hierdoor wat meer inspiratie! Groetjes Kim!

   



















Een reactie plaatsen