maandag 23 november 2015

Hoe krijg ik volume in mijn haar?

Van mezelf heb ik best wel stijl haar, ik ben vorige week naar de kapper geweest en er is een flink stuk vanaf. Ik draag eigenlijk altijd een scheiding in het midden, maar nu niet meer. Ik ga ook nog een artikel schrijven over hoe je crèmespoeling moet gebruiken en nog wat leuke dingen om in je haar te doen. Maar dat komt allemaal nog wel!

De kapper:
Zoals ik al zei ben ik vorige week naar de kapper geweest. Er mocht wel een flink stuk af omdat ik het wat korter wilde. Kort haar vind ik voor in de winter denk ik wel fijner, je haar gaat minder snel in de klitten!

Volume:
Ik vroeg me af hoe ik meer volume in mijn steile haar kon krijgen. Ik kwam erachter dat als je je haar in een zeisscheiding draagt dat ik persoonlijk dan meer volume krijg. Ook is wat verandering super leuk!  

Volume met shampoo:
Je kan ook volume krijgen door een goede volume shampoo. Mijn moeder gebruikt er een en sinds dien denken mensen dat zij steeds naar de kapper is geweest. Ze heeft alleen wel kort haar, bij lang haar werkt volume shampoo vaak niet. 

Spray:
Je kan ook een haarspray kopen en die in je haar spuiten. Ik heb er thuis nog een liggen die ik binnenkort ga reviewen, alleen wil ik wel graag wat variatie houden in artikels. De laatste tijd heb ik bijvoorbeeld meer inspiratie op het gebied van haar, soms wat meer dat. Het is wel belangrijk om variatie te houden vind ik. Daarom kan je binnenkort ook wat andere soort dingen verwachten dan haar. 

De föhn:
Je kan je haar ook omhoog föhnen en er dan haarlak in doen. Dit geeft een wat voller effect. Ik vind het opzich wel grappig als iemand zijn haar een beetje ontploft is. 

Binnekort kunnen jullie natuurlijk die andere artikels verwachten. Tot dan, doei!

Kim

Een reactie plaatsen