zaterdag 17 oktober 2015

Winterjassen

Hoi, ik heb weer eens een nieuwe winterjas nodig. Ik weet nog niet hoe en wat, maar ondanks dat ga ik mijn zoektocht starten en deel ik vandaag de jassen die ik wel leuk vind. Als je erg benieuwd bent of je zoekt zelf nog wat inspiratie voor jassen nodig hebt, lees dan vooral verder. 





America Today jas:
Ik vind de kleur van deze jas wel wat hebben, 
het is iets anders dan wat ik normaal mooi zou vinden. 
Maar op de een of anderen manier vind ik hem echt hartstikke tof. 
Ook zijn de reacties op de website erg positief. 















                                                                                                    Geisha winterjas: 
Ik vind de kleur echt heel leuk, het model vind ik ook heel leuk. Er zit ook een klein nep-bontje in de jas. Er staan helaas geen reviews op de site, maar ik denk dat het wel een fijne jas is omdat hij in mijn maat is uitverkocht. Mocht je de winterjas willen kan je op die link drukken.











Bij de Only heb ik een hele leuke jas gezien. Hij is wat langer maar dat maakt niet uit. Ik vind het leuk dat de capuchon van binnen gekleurd is. De groene jassen vind ik deze winter steeds leuker worden merk ik. Met die rode capuchon vind ik het nog leuker! Ik weet alleen niet of die jas niet een beetje te lang is. Maar dit is een artikel over jassen die ik leuk vind en dat betekend niet dat ik die ook ga kopen dus dat maakt niet uit!



De link: link link link link link link link link link link link link link link haha.
Dan nog twee jassen van de Only. Het zijn weliswaar precies dezelfde maar dan in een andere kleur. Ik vind de groene denk ik een tikkeltje leuker (gaat m'n voorkeur weer naar de groene, nu zoek ik de lachsmiley!). Er zit een lekker nep-bont laagje in de nek én er zit een capuchon in! het mode vind ik heel erg leuk. De kraag kan je tot hoog optrekken en dat is op zich ook wel fijn. 




















Dit waren dan mijn winterjas kanshebbers van deze keer (of er nog een vervolg komt weet ik nog niet!). Laat het maar even weten als jullie dit leuk vonden dan kan ik dit vaker doen. 

Kim
Een reactie posten