donderdag 29 oktober 2015

Naar de Primark!

Hallo, hoe is het met jullie? Zoals je misschien al wel wist ben ik naar de Primark geweest. Ik heb toen wel wat dingen gekocht maar niet zo veel. Als je meer informatie wilt over de dag zelf dan moet je het artikeltje van die dag maar lezen. Veel leesplezier ;-)
Dit schattige rendiertje komt van de Priamrk!
Allebei de rendieren. 
De rendieren komen van Primark, ik weet niet precies hoe duur het was. Ik had ze namelijk gelijk aangedaan toen we weer naar huis gingen. Ze zijn zo ontzettend schattig!

Ketting van de Primark!
Ik heb de ketting aangedaan.
Ik dacht dat het drie losse kettingen waren, maar het is een grote ketting. Ik vind het zo trouwens wel leuker denk ik. De ketting is van de Primark en kost 5 euro. De ketting is erg chique. 


Muts van de Primark
Ik vind de muts van de primark lekker basic. Hij staat wel grappig en de kleur zijn samen heel leuk. I dont know hoe duur deze was maar dat zal wel tussen de 3 en 7 euro zitten.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. 
Wat is jouw favoriete artikel van de Primark?

Kim.
Een reactie posten